Ta vara på dagen.

Ta vara på dagen . Lev livet idag. Njut av vardagen. Det är sånt man hör och tar till sig ibland men ofta tar ``måsten ´´ över.  Förra söndagen den 1:a advent var jag med om en trafikolycka .Det gick bra ,men det kunde slutat betydligt sämre då jag blev påkörd av en bil ,som körde in i min bil i hög hastighet.
 Jag har varit hemma några dagar och tagit det lite lugnt. Jag fick air-bagen i ansiktet med en rejäl svullnad som följd.

Hector och jag har varit ute i skogen och han har passat på att visa mig att jag har  misslyckats med att ha 100 % inkallning på honom. Han drog när han fick se en flock hjortar, fast han var nära mig. Hector som varit så duktig och lyssnat när matte kallat, nu blir det träning i långlina igen.
Det är svårt att vinna kampen om vem som är roligast när man tävlar mot rådjur, fåglar, hjortar, harar, andra hundar mm.
Men....envisast vinner,  vilken just nu verkar vara Hector.Det står kanske 0-1 men jag ska komma igen.


Kommentarer
Postat av: Gumman

Tack för de varma orden du skriv i min gästbok.

Vilken tur du hade trots allt, olyckan kunde förendrat mycket.

Får en stor klump i magen när jag ser din Skelti.

Vår Gumma är tyvärr borta nu, hon blev 12½ år.

Var rädd om dig.

Ha de...

Ann

2008-12-10 @ 13:51:30
URL: http://gummanstradgard.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Hejsan!

Tack för din kommentar! haha, ja, de kommer nog bli ganska mycket att göra, men jag älskar att vara ute och jag tror att barn mår väldigt bra av att vara ute mycket, å eftersom man blir ledig ett tag så är de nog inte så farligt. :) peppar peppar men det ska bli spännande..! Var är din sheltie ifrån då?

2008-12-10 @ 19:24:06
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0