Fagersta

I dag höll vi till på Fagersta brukshundsklubb  jätte fin klubb med vackra miljöer.Vi skulle göra provet för allmänlydnadspasset. Hector och jag klarade det.Ganska enkelt kan tyckas ,men med tanke på att Hector är relativt ung , yngst i vår grupp så är jag glad.
Det var en skön men kall dag.Jag har köpt ett par nya skor ,som ska vara ruggigt bra och sköna.Just den här modellen är inte så varma men dom är helt vattentäta ,jag ska ha dem när jag går i skog och lerig mark .Väldigt välbehövligt då man är ute i ur och skur.Det är många som håller på med vallning som har testat skorna och är helnöjda.
Det är min instruktör som är återförsäljare av Muck Boot Co,jag fick dem idag och jag ska prova skorna redan ikväll. Jag blir så glad när jag hittar bra grejer. 
Vi är nio stycken i vår grupp,boxer,bearded collie,shetland sheepdog,rottweiler,staffordshire bullterrier,dvärg- schnauzer,lagotto romagnolo,irish soft coated wheatenterrier och en leonberger.
En väldigt trevlig blandning,både av hundar och kursdeltagare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0