Skönt fast det är höst..

Idag var vi ut på en långpromenad vi gick  gärdesvägen  till skogen .Hector ser inte tjusningen med att bara hålla sig på vägen så ikväll blir det en dusch.Det är tur att det inte är så mycket jobb med en sheltiepäls, det är inte min grej det där med pälsvård. Men han blir väldigt fin så när man är klar är det värt mödan.

Jag går en utbildning till allmänlydnads instruktör, det är jätte kul.Ser verkligen fram emot den utveckling det förhoppningsvis kommer att leda fram till . Jag tar all kunskap till mig och så försöker jag omsätta  den till mig och Hecor. Klurar på små detaljer som kan göra stor skillnad.
 Jag ska på en ny föreläsning på söndag.kul! Det är utöver de vanliga kurstillfällena. Återkommer med ny inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0