Usch och fy...

 I går låg jag helt däckad i magsjuka,finns inget värre (tycker man just då).Sov eller låg i dvala i ett och ett halvt dygn. Men idag känns det underbart ! Det stämmer att ``Den sjuke har bara en önskan, men den friske har flera tusen.´´
 Tur att man har hjälp med allt från matlagning åt minsta sonen som visserligen är 11år, men inte helt självgående i köket, till rastning av hund. Så tack äldsta sonen som fixade lunch och svärmor som lagade middag och båda sönerna som var ut och gick med Hector ! Min kära man var oturligt på en konferance precis nu några dagar. Mellan sonen brukar också vara duktig på att hjälpa till men han var ute på jobb.Ingen glömd. Till råga på allt så var det min födelsedag....
Oj, vad man kan tycka synd om sig själv,,, Nej då, jag har bjudit släkt och familj på påskafton då ska vi fira ! 
I dag har jag nya krafter , tankarna går till att planera en eventuellt ny valp.Det skulle bli bra om ca ett år,typ i mars. Jag kommer aldrig, om man kan styra att ta hem en liten valp igen på sommarsemestern då gick hela semestern åt till valpen. Så gjorde vi med första hunden. Nu med Hector jobbade jag in komptid och kunde vara långledig i November det fungerade jätte bra.Och efter det började jag jobba lite ,aldrig på dagarna så behövde han inte vara själv så långa stunder.
 Nu är det länkar till Rottweileruppfödare som gäller. Vill ha en uppfödare som är aktiv, hundar med bra meriter. FRISKA hundar utan problem med leder,m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0