Linköping ``Påverkan eller Åverkan´´

På lördag ska jag åka på ett symposium i Linköping, ``Påverkan eller Åverkan´´ om inlärning hos hund.Det blir nog jätte bra.Jag åker inte själv ,utan två av mina instruktörskurs kompisar ska med .Det är jätte kul att vi är tre som ska åka dit.
Det är Kenth Svartberg ,Kerstin Malm och Björn forkman som föreläser. Det blir en heldag, ska vara 7:00 i Köping för att hämta upp ena kurskompisen och i kungsör 7:30 och hämta upp nästa . Föreläsningen börjar 9:00 Och slutar 18:00.
Hoppas jag kommer hem med MASSOR  av kunskap och inspiration!




``Erfarenhet är inte det som händer dig , det är vad du gör med det som händer dig ! ``

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0