Vilken dag..

Började dagen med att packa in hunden i bilen med vatten och hans prylar. Åkte sen och tittade på sonens  hockeymatch, de kämpade, och i dag var det ett positivt lag igen. Jätte kul att se, och det slutade med vinst.

Sen bar det av ut till mamma och pappa. Hunden lämnades hos pappa medans mamma och jag åkte till Tuna Park. Jag skulle göra jätte coola rea fynd var tanken... Jag är ganska kräsen och brukar inte komma hem med så mycket kläder, det är ju inte bara att kläderna ska vara fina, de ska vara skapta för att sitta på min kropp också !
Idag hittade jag bra kläder en kjol på Esprit. En snygg kofta /poncho på Joy, och en topp med brodyr på MQ. Men var det rea fynd......??  Svar NEJ !   Det var höstens nyheter. :)
 Så är det alltid för mig på sommar reor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0