Sommar eller...?

Tur att man har almanacka så man vet att det är juni. Var ute och gick med Hector på förmidagen det blåste kallt så jag drog upp luvan på vinterjackan jag hade på mig !  I juni !!! I går hade vi en avslutningsträff med hund kursen . Vi var hemma hos mig, och åt och fikade lite. Det var en del återbud så det kändes ett tag som ``tio små negerpojkar´´. Kul i alla fall att träffas och prata lite .Det blir också så att jag ska börja i en liten tränings grupp och komma lite längre i lydnaden.  Kul !
Hector är nog bättre i sitt ben nu. Ska prova igen att vara med på agilitykursen på måndag. Om han haltar det minsta något mer ska jag boka tid hos Stefan Rose'n på Re Dog.



`` Var inte rädd för att ta ett stort steg ibland, man kan inte korsa en ravin i två små !´´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0