Tok grejar...

Har tagit en liten rast från allt student fej tills i morgon. Då tar mellan sonen studenten. Kul när det går bra för ens barn. Han har kämpar som bara den i tre år, men det har lönat sig. Han har till och med fått jobb. I dag är han en av stipendiaterna på hans skola. Riktigt roligt. Utdelnings cermonin är i eftermiddag.
Lite uppkäftigt att vädret idag, just nu är soligt och varmt, när det skulle bli ett riktigt skitväder i morgon.

Jag är så nöjd nu när det är fint och fixat här hemma.Jag tycker det är viktigt att ha det fräscht runt mig så citatet stämmer inte riktigt på mig, men jag tycker det är roligt :

`` Vad gör det att det finns lite skit i hörnen....det är väl ingen som ska vara där?!´´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0