Tur med stuga....

Vilken tur vi hade som fick tag i en stuga en vecka utanför Rimbo. Vi är ju inte ute i god tid, men det gick bra. Yngste sonen ska dit på hockey läger, det är tredje året. Stugan verkar jätte mysig och ligger bredvid en sjö. Hunden fick vi också ha med annars är inte det något självklarhet.

Jaha.. då var det dags igen för några akupunktur behandlingar. Jag har gått en längre tid och haft ont men trott att det ska ge sig och bli bra. Det är nacke och skuldror som spökar, det konstiga är att det är tredje året jag får problem och det till sommaren. Då jag är allergisk mot allt som är antiinflamatoriskt är akupunktur enda sättet för mig att bli bra.

Var och tränade med Hector på agilitybanan. Vi träffade hans Springer kompis, Balto. De har så kul ihop. Fast först var det träning i värmen. Vi började när det var svalt och tränade inte så länge. 
 


``Lär dig säga nej. Låt inte munnen överbelasta ryggen.´´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0