Genvägar..

På en vecka har jag tränat mer med Hector än jag brukar och det har gett resultat. Det känns så skönt när det går framåt. Vi har åkt till olika miljöer in till stan, Djäkneberget, där det finns många hundar. I fredags träffade vi Lucas med hans matte Emma, då tränade vi vid Anundshög. Det är inkallningen som ska bli helt bra och det är inte lätt. Men det som gör att det går framåt nu är att Hector har blivit mer mottaglig för olika belöningar,äntligen. Det viktigast är ju naturligtvis hur jag ser på träningen, hunden och min egen roll.

    Det finns inga genvägar bara senvägar sägs det.FEL!

   ``Inom hundträningen finns det senvägar men man kan välja genvägar!!! 
   Välj rätt träningsmetod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0