Hej och hå...

Jaha, äntligen helg och ledig från jobbet !  Man och yngste sonen på väg på hockey cup i Farsa hela helgen. Själv ska jag snart börja förbereda fika för hela helgen till tio personer. Det är nämligen hund kurs fredag kväll, lördag dag och hela söndagen. Vi ska ha kursen valpens utveckling, det ska som vanligt bli jätte intressant. Eftersom vi är på min hemma klubb så fixar jag fikat .Hoppas på stor inspiration så jag kan ta nya tag med min lilla jycke !  Jag längtar som de flesta andra till att det ska bli vår, det räcker med snö och kyla nu.


`´Få människor kan lyckas, utan att ha trevligt under tiden.´´

                                                             Dale Carnegie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0