Äntligen ledig..!


UNDERBART MED MÅNDAG!
För mig är det som en fredagskväll känsla!
Jobbat hela helgen, slutade arbetet 9:30,  efter att ha sovit jour i natt.
Nu ska jag ta vara på det kanonfina vädret! Hector blir så glad när matte kommer hem efter nästan ett dygn.

Får ta hjälp av mina lyckowoodoo dockor...så det blir en skön måndag!
Ska åka och fixa håret idag, återkommer NOG om resultatet.  
Jag håller den sista valpkursen ikväll, då ska jag bjuda deltagarna på gott fika, det blir nog en tårta. Det var min första valpkurs och det har varit så roligt. Men vart tar tiden vägen..? Det har redan gått sex veckor.


Kommentarer
Postat av: Gun

Då får du ha det så skönt på din välförtjänta ledighet.

2009-10-05 @ 18:31:16
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: ansepanse

tiden går alltid så fort, i alla fall om man inte vill det

2009-10-05 @ 19:47:56
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0