Utmaning och svar...

Jag har blivit utmanad av Gun

En riktigt svår utmaning är det dessutom. Det man ska göra är:

Kopiera detta till din blogg,
Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Marina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mysa
3. Flicknamn:Moa
4. Pojknamn:Mathias
5. Yrke: Målare
6. Färg: Marin
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat:Margherita
9. Sak i badrummet: Munskölj  
10. Plats/stad:Madrid
11. En orsak att vara sen:Morgonmys 
12. Något man skriker: Moooaaahhhh!
13. Film:Man in black 
14. Något man dricker:Mjölkchoklad
15. Band: Mötley Crüe 
16. Djur: Mungo 
17. Gatunamn:Malmabergsgatan  
18. Bil:Mustang
19. Sång: Mamma Mia
 
De jag utmanar är: Mindy, Soffie, Mimmi&Bamse, Anna, Linda


Kommentarer
Postat av: Gun

Bra jobbat!:)

2009-10-18 @ 21:18:23
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Åh är jag utmanad.. :) Ska göra den imorgon ;) Jag använder Bamses namn då om det är okej? :)

2009-10-18 @ 22:06:14
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag söta.Ska titta igenom din utmaning under dagens gång.Ha en skön måndag.kram

2009-10-19 @ 12:13:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: soffie

tack före den roliga utmaningen ska se om jag gör den ikväll,

kram

2009-10-19 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0