Oj.. hittar inga ord.....



FLYTER HON ELLER SJUNKER SOM EN GRÅSTEN?

Kommentarer
Postat av: Tina & Theodor

Ja dom är toppen att tävla med.Jag har ju börjat med lydnaden & borde egentligen ha kommit längre men har behövt jobba lite med mina nerver som nu blivit mycket bättre.

Kör tolling & aportering också.& skall börja med agility lite grann.Till hösten hoppas vi på en start i brukset också som vi skall satsa på.

Så de är roligt med tollare.dom är bra i massor!

detta är min första hund så jag vet inte hur duktig jag är men jag har ju såklart vuxit tillsammans med honom.Tillsammans är vi bra!

Jag kan inte mer än att rekomendera rasen om man söker efter en hund som man måste ha tid för.måste ha intresset för att aktivera.Inte bara promenader utan andra akitviteter.

Dom hittar ju på hyss jämt & de är otroligt många skratt som kommit tillsammans med min tollare & många skratt som varit åt honom. Dom är ju otroligt smarta. Theo tex älskar mat(som alla tollare) & han gör allt för att få tag de. Han har lärt sig att öppna skåpen,lådor tunnor ja allt. De är barnlås som gäller här hemma nu..:P

2009-07-07 @ 21:07:16
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0