mums !

Mums, nu luktar hela huset av blodpudding.Matte har lagat mutor till mig. Vi var upp i skogen i går och då var hela skogen full av rådjursspår.Jag glömde allt jag hade lärt mig,drog i kopplet som en IDIOT . Kontakten med matte kunde liknas med med amatörernas afton. Men idag var det som om det hade gått upp ett ljus istället, det kanske är som matte tror att jag blir så mycket intelligentare av tex grillad kyckling och blodpudding.Efter det att jag nästan knäckt min matte i går och hon bara tänkte ha min lill-husses dvärghamstrar som husdjur, så blev hon överdrivet tränings motiverad istället. (Hon kan vara riktigt envis ibland,  hon också.) Så idag tränade vi agility fast det var 15 grader kallt. Det var så roligt!!!  // Hector

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0