Vara hemmifrån..

Att vara borta för en mig som är en riktig hemma katt ,är en liten prövning. Vi har varit på konference i Kolmården i två dagar, bott på Vildmarkshotellet . En skön avkoppling då vi inte behövde jobba ihjäl oss ,utan tvärt om fick mycket ledig tid, och fick välja fri behandling på spa avdelningen. Och ätit gott. Vi kom hem med buss 17:00.Så jag hann lagom till min hundkurs som började 18.00.Hemma 22:00 , började packa om väskorna för dagen efter skulle jag åka med mitt tjejgäng till Sälen (11 stycken ) vi hade hyrt en hotellägenhet alldeles vid backen i Tandådalen. Men pga taskigt väder blev det inte så mycket åka av , men roligt hade vi.  Det bästa med att åka bort är att få komma hem!! 


   ``Kvinnor och katter gör som de vill , män och hundar är bara tvugna att leva med det.´´
                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag också en blogg seru!

Den är kanske inte så imponerande så här i starten men vänta bara.

2009-01-29 @ 13:13:41
URL: http://bostromsresor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0