Uppsala..Första lyan...



Igår hände det inte mycket mer än att jag jobbade på eftermiddagen, inget av vikt inte ens något litet, att blogginspireras av hände.
I morse gick mannen och jag upp tidigt, var i Uppsala 9:30. Hämtade sonen och åkte till IKEA. Köpte säng, bäddmadrass , sidebord, soffbord, skrivbord, kontorsstol, tv- bänk  och en hel del andra saker som är bra att ha när man ska bo i studentlägenhet.
Det enda han har med sig hemmifrån är en tvåsoffa. Det blev ett väldigt skruvande och monterande efteråt.
Men det blev jätte mysigt och trivsamt. Så trivsamt så att mannen sa att han också ville flytta till en sån här lägenhet. Hoppsan!
Jag tror att han skämtade...?






`` Jag är varken för eller emot likgiltighet.``

Kommentarer
Postat av: vesna

hahaha jobbigt :P

2009-09-05 @ 19:35:28
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: ansepanse

säkert - han var bara nöjd efter allt skruvande och det

2009-09-05 @ 20:04:52
URL: http://kianguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0