Hjärtan , hockey och hundar...

Jag fick frågan om jag samlar på hjärtan..? Nej, jag samlar inte på hjärtan ...men jag har visst en hel del överallt! ;D

Alla har berättat hur mysig dagen har varit och presenter de fått. Mysigt! Själv har jag inte träffat mannen på hela dagen, då sonen och han haft en heldag på ABB-arena med hockeylaget. Föreläsningar om kost, träning, lagkänsla och mentalsnack och allt vad det är.

Men jag vet att de är på väg hem så vi hinner mysa till det lite vi också, än är ju inte kvällen slut...


I dag har jag återigen hjälpt mellan sonen med lite småplock i lägenheten på förmiddagen.

Västerås Brukshundklubb hade årsmöte på eftermiddagen så jag har nyss kommit hem därifrån.
Det bjöds på räksmörgåstårta och mycket hundsnack.



Ha en riktigt bra Allahjärtansdagskväll. :D

Kommentarer
Postat av: ansepanse

fin afghan

ha det gott

2010-02-14 @ 20:11:43
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Selma

Tjusig vovve!

2010-02-15 @ 13:19:22
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0