Rätt använt är livet långt nog...

Livet går upp och ner. Nu när vi har semester vill jag bara att allt ska vara bra. Men igår fick jag ett besked, att mannens systers fd  sambo, kusinernas pappa, var död. Han har kämpat med en svår form av MS i 10 år. Han var alltid så glad, och det är så jag väljer att komma ihåg honom. När en människa inte ens hinner uppleva sin 50 års dag är det så sorgligt.

Livet är också otroligt fantastiskt . Livet för alla andra fortsätter.
Solen går alltid upp oavsett vad som har hänt dagen innan !
Vi hade goda vänner hemma igår och grillade, de förgyller ens semester.

`` Alla dessa dagar som kommer och går , glöm inte att skratta, umgås och njut, för det är ju det som  livet !´´


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo. ett gott skratt förlänger livet sägs det och visst är det sant

tänk föresten att bara att kunna ta sig upp på morgonen och få sätta sig vid köksbordet och avnjuta en god frukost - det är också livet

2009-07-30 @ 11:29:06
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Ibland är livet orättvist men inte mycket att göra åt,själv har jag legat i feber 2 dagar och tyckt synd om mig själv men vad är det mot allt elände som finns,ha en bra dag,

2009-07-30 @ 12:18:19
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0