En skön skogspromenad..

Idag gick vi upp i skogen,mellan sol och regn. Hector är så duktig och går nära mig. Jag kan inte nog skryta om honom just nu! Det här hade jag aldrig trott för ett tag sedan.Envishet ger utdelning. Våren är verkligen en underbar tid.
Vi ska åka till London på onsdag, jag min man och yngsta sonen. Fast jag njuter mycket av att bara få vara med hunden som en skogsmulle, eller träna hund så har jag också en annan sida. Jag älskar att shoppa allt från kläder , smink till heminredning. Så det ska bli väldigt roligt att shoppa loss i London. Vi ska också passa på att se så mycket som möjligt.


 `` Det är ingen som har sagt att livet är lätt att leva, bara att det är värt det !! ´´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0